Sunday 8 May 2011

Selamat Hari Ibu....

7 May 2011..... kami adik beradik & saudara-mara mengadakan majlis tahlil & gathering sempena Hari Ibu di rumah Kak Long .... Alhamdulillah... sgt meriah dengan kehadiran Mak, Ayah, adik-beradik, pakcik2, makcik2 serta sepupu2...... masing2 hadir membawa potluck termasuk la aku......



                             
                      Kek Karamel                                                   Blueberry Cheese Cake
Kek Butter Oren
ni la potluck yg bawa masa majlis tersebut..............

Dalam kesibukan membuat kek Hari Ibu, smpt jugak aku  membuat kek hari jadi permintaan dari Ciffin.....

Kek Coklat

Sempena Hari Ibu, aku mengucapkan selamat Hari Ibu kepada MAK serta semua yg bergelar ibu, mak, ummi, mama ...... semoga kalian menjadi ibu yg terbaik dan contoh kepada anak2.....

Setelah aku bergelar ibu, baruku tahu betapa perit & sukar menjaga, membesarkan anak2.... dalam menghadapi pelbagai kerenah & perangai mereka yg amat menguji kesabaran ... agaknya begitula keadaan mak semasa membesarkan aku.... Ya Allah, berilah aku kekuatan & kesabaran dlm membesarkan anak2 ku.. semoga anak2ku menjadi anak yg soleh & solehah.... Amiinn...

KASIH IBU TIADA TANDINGANNYA.........


No comments:

Post a Comment